Zdraví Global
Zdraví Global
Zdraví Global

Nejprodávanější produkty

Reklamace

Přijaté zboží je poškozené:

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.

Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Pouze nás o dané skutečnosti informujte, my již vše vyřešíme s daným přepravcem a vám opětovně zašleme zásilku na naše náklady.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce a nás.

Za všech okolností se snažíme zákazníkům vyjít vstříc. V případě, že objevíte po převzetí zásilky na zakoupeném zboží vadu, máte právo jej u nás reklamovat.

Zašlete reklamované zboží (pokud možno včetně kopie dokladu o prodeji a průvodního dopisu se stručným popisem vady) na naši adresu.

Reklamaci vyřídíme nejdéle do 15 dnů od převzetí reklamovaného zboží. V případě uznání reklamace Vám vyměníme zboží za nové nebo Vám vrátíme peníze dle Vašeho požadavku.

O způsobu vyřízení reklamace Vás informujeme emailem nebo telefonicky.

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu:

Prosíme, napište nám podrobnosti na náš email nebo zavolejte na náš telefon, problém ihned vyřešíme.

V tomto případě hradí náklady na dopravu reklamovaného zboží i zaslání nového správného produktu v plné výši prodávající.

Adresa pro uplatnění reklamace:

Ecovital international, s.r.o., Na Václavce 1369/24, Praha 5 150 00

Kontakt pro uplatnění reklamace:

Email: info@zdravi-global.cz
Tel: +420 724 909 495

Reklamaci je rovněž možné uplatňovat i osobně na naší pobočce na Praze 5

O přijetí reklamovaného zboží Vás budeme informovat do 2 pracovních dní od převzetí zboží emailem.


  • 04. 12. 2024
    • Rychlé vyřízení objednávky
  • 04. 12. 2024
    • Velice rychlé vyřízeni objednávky
  • 04. 12. 2024
    • Vše v pořádku.
  • 03. 12. 2024
    • Výborné