Žádné produkty
Spiron spray obsahuje harmonickou kombinaci nejčistších éterických olejů...
Doplněk stravy. Regalen je bioinformační širokospektrální regenerační...
Doplněk stravy. Bioinformační přípravek Drags Imun obsahuje čistý latex...
Doplněk stravy. Fytominerál je koncentrovaný koloidní roztok přírodních...
Doplněk stravy. Alveo je harmonizační bylinné tonikum. Jedná se o směs...
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Pouze nás o dané skutečnosti informujte, my již vše vyřešíme s daným přepravcem a vám opětovně zašleme zásilku na naše náklady.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce a nás.
Za všech okolností se snažíme zákazníkům vyjít vstříc. V případě, že objevíte po převzetí zásilky na zakoupeném zboží vadu, máte právo jej u nás reklamovat.
Zašlete reklamované zboží (pokud možno včetně kopie dokladu o prodeji a průvodního dopisu se stručným popisem vady) na naši adresu.
Reklamaci vyřídíme nejdéle do 15 dnů od převzetí reklamovaného zboží. V případě uznání reklamace Vám vyměníme zboží za nové nebo Vám vrátíme peníze dle Vašeho požadavku.
O způsobu vyřízení reklamace Vás informujeme emailem nebo telefonicky.
Prosíme, napište nám podrobnosti na náš email nebo zavolejte na náš telefon, problém ihned vyřešíme.
V tomto případě hradí náklady na dopravu reklamovaného zboží i zaslání nového správného produktu v plné výši prodávající.
Adresa pro uplatnění reklamace:
Ecovital international, s.r.o., Na Václavce 1369/24, Praha 5 150 00
Kontakt pro uplatnění reklamace:
Email: info@zdravi-global.cz
Tel: +420 724 909 495
Reklamaci je rovněž možné uplatňovat i osobně na naší pobočce na Praze 5
O přijetí reklamovaného zboží Vás budeme informovat do 2 pracovních dní od převzetí zboží emailem.
Následujte nás
Sledujte naše sociální sítě
...a mějte přehled, co se u nás děje...